»Prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem z letom 2035 bi morali razveljaviti, da bi opravili razmislek o tehnološki nevtralnosti.«
»Pričakujemo, da bomo od leta 2025 dosegli 20-odstotno elektromobilnost v novi prodaji. Po drugi strani moramo ohraniti konkurenčnost motorjev z notranjim zgorevanjem, kar je dvojno breme.«
»Osnovna razlika je, to smo slišali zadnjič: prepovedi ustvarjajo inovacije. Ne, sem popolnoma drugačnega mnenja. Ne, prepoved avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem leta 2030 pomeni, da bodo vsi naši izjemni strokovnjaki, znanstveniki, izumitelji, ki izdelujejo najboljše motorje na svetu, izgubili službe, ker teh avtov ne bo več.«
»Občutek imam, da vsi po tihem računamo na to, da popolne prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem v Evropski uniji leta 2035 ne bo.«
»Smo tradicionalno močna avtomobilska država z motorji z notranjim zgorevanjem. Zdaj smo sredi spremembe. Vozniki nimajo dolgoletnih izkušenj z električnimi avtomobili. Vse skupaj je odvisno tudi od infrastrukture in od navad.«
»Na padec prodaje električnih vozil pa je vplivala predvsem neodločnost kupcev ali kupiti 100-odstotno električno vozilo, ki je zaenkrat še veliko dražje od vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju